Вашій дитині вже виповнився рік? Такі «бейбікі», як ваш, – найцікавіші, допитливі та старанні. Вони майбутні відмінники наших «старших» груп, адже вони почали займатися раніше всіх!
Завдання курсу:
- Формування розумових процесів і сприйняття.
- Збагачення сенсорного досвіду.
- Розвиток координації рухів і дрібної моторики.
- Виховання зосередженості, зорової та слухової уваги.
- Розвиток уяви і творчих здібностей.
- Розширення пасивного та активного словника.
Заняття включає наступні блоки:
- Музичне вітання.
- Знайомство з навколишнім світом (частини тіла, одяг, кімнати, пори року, тварини, птахи тощо).
- Ритміка (рухи під музику).
- «Чарівні пальчики» – розвиток дрібної моторики рук.
- Масаж із масажними м’ячиками під релаксуючу музику.
- Вправи з музичними інструментами: дзвіночками, бубонцями, барабанами, кастаньєтами, металофон.
- Естафета (ходіння масажними купинами, містками і доріжками, пластування скріщь тунель, перешкоди тощо).
- Найулюбленіший блок – творчість: ліплення з тіста та пластиліну, аплікації з усього на світі, малювання пальчиками, товстими пензликами, тонкими пензликами, мазком, стусаном і багато іншого
Дуже цікаво спостерігати за дітьми цього віку. З одного боку, ми бачимо просто вибуховий розвиток: багато дітей починають постійно базікати та задавати питання, з кожним днем ускладнюючи свою мову та питання. Інші розмовляють поменше або навіть більшу частину часу мовчать. Але те, як вони виконують вправи на логіку, мислення, пам’ять, говорить само за себе: “Ріст є”.
Завдання курсу:
- розвиток мовлення (збагачення словника прикметниками, прислівниками, прослуховування невеликих оповідань без супроводу, ігри-інсценування)
- розвиток мислення в цілому і розумових операцій зокрема (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація, причинно-наслідкові зв’язки тощо)
- розвиток уваги (концентрації, розподілу, переключення, стійкості тощо), сприйняття і пам’яті (короткочасної і довготривалої, зорової, слухової, тактильної тощо)
- поглиблення знань про навколишній світ
- розвиток цілеспрямованої рухової активності та формування вміння рухатися під музику
- формування творчих здібностей
- навчання основам етикету
- формування математичних уявлень (підбір та класифікація предметів за кольором, формою і розміром, знайомство з геометричними фігурами, рахунок до 10, просторове орієнтування)
- розвиток дрібної моторики руки
Заняття включає наступні блоки:
- музичне вітання
- знайомство з навколишнім світом (частини тіла, одяг, кімнати, пори року, тварини, птахи тощо)
- ритміка (рухи під музику)
- “чарівні пальчики” – розвиток дрібної моторики руки
- масаж з масажними м’ячиками під релаксуючу музику
- вправи з музичними інструментами – дзвіночками, бубінцями, барабанами, кастаньєтами, металофонами
- Естафета (ходіння масажними купинами, містками і доріжками, пластування крізь тунель, перешкоди тощо).
З трьох років багато дітлахів цілком готові до того, щоб займатися без мами. І мами «трирічок» цілком можуть спробувати поступово скоротити свою присутність на заняттях і відпочити з журналом або Wi-Fi на диванчику. З чотирьох років ми займаємося самі, без батьків.
Мета курсу – навчити дитину:
- розрізняти, з яких частин складена група предметів, називати їх характерні особливості (колір, розмір, призначення)
- рахувати в межах 10, давати відповідь на запитання «скільки разом?»
- користуватися кількісними і порядковими числівниками
- порівнювати кількість предметів в групах, визначати, які предметів більше, менше, яких рівна кількість
- порівнювати числа, що стоять поруч в межах 10
- порівнювати два предмети за величиною (більше-менше, вище-нижче, довше-коротше, однакові, рівні)
- висловлювати словами місцезнаходження предмета по відношенню до себе, до інших предметів; рухатися в потрібному напрямку за сигналом: вперед і назад, вгору і вниз (по сходах)
- розрізняти праву і ліву руки
- орієнтуватися на аркуші паперу
- впізнавати і називати геометричні фігури (коло, квадрат, овал, прямокутник, ромб, куля, куб, циліндр)
- визначати частини доби
- вживати в мові прості і складні речення
- користуватися прямою і непрямою мовою
- складати невеличку розповідь про предмет, малюнок, за темою за допомогою педагога, використовуючи фігурки настільного театру, драматизувати уривки із знайомих казок
- називати своє ім’я та прізвище, ім’я та по батькові своїх батьків, свою домашню адресу, назву свого міста, назву столиці Батьківщини
- називати основні професії, пояснювати, чим займаються люди цих професій
- називати групи предметів узагальнюючим словом
- називати пори року та їх послідовність, частини доби
- розрізняти навколишні предмети, знати їх призначення, характеризувати матеріали, з яких вони виготовлені
- основним правилам дорожнього руху
Мета курсу – навчити дитину:
- виділяти складові частини групи предметів, їх ознаки, відмінності і подібності; порівнювати частини на основі рахунку предметів і складання пар; розуміти, що ціла група предметів більше кожній своєї частини (частина менше цілого)
- вміти рахувати в межах 10
- правильно користуватися кількісними і порядковими числівниками, відповідати на питання «скільки?», «який за рахунком?»
- порівнювати числа, що стоять поруч, в межах 10 (спираючись на наочність), встановлювати, яке число більше іншого
- співвідносити цифру (0-9) і кількість предметів
- порівнювати до 10 предметів різної величини, розміщуючи їх в ряд у порядку зростання довжини, ширини, висоти і розуміти співвідношення між ними
- висловлювати словами місцезнаходження предмета по відношенню до себе, до інших предметів
знати деякі характерні особливості знайомих геометричних фігур (кількість кутів, сторін, рівність, нерівність сторін) - розрізняти форму предметів: круглу, трикутну, чотирикутну
- знати, що ранок, день, вечір, ніч складають добу; послідовність частин доби
- називати поточний день тижня
- знати своє ім’я і прізвище, ім’я та по батькові своїх батьків, свою домашню адресу, назву свого міста
- знати назви професій, пояснювати, чим займаються люди цих професій
- називати групи предметів узагальнюючим словом
- знати основні правила дорожнього руху
- знати послідовність пір року, частин доби
- розрізняти і називати дерева, чагарники по корі, листю, плодам
- знати кілька зимуючих, перелітних птахів
- знати і називати деяких свійських і диких тварин
- правильно вимовляти всі звуки
- активно вживати слова, що позначають емоційний стан (сердитий, сумний), етичні якості (хитрий, добрий), естетичні характеристики (охайний, красивий), різноманітні властивості і якості предметів
- розуміти і вживати слова-антоніми
- вживати в мові прості і складні речення
- користуватися прямою і непрямою мовою
- складати невеликі розповіді про предмет, картині, по темі, запропонованої дорослим
- вміти послідовно і виразно переказувати невеликі літературні твори
- вміти визначати місце потрібного звуку в слові
- виділяти перший звук в слові