Методики раннього розвитку

Клуб «Супер7я» створений з любові до дітей та з піклуванням про них. Ми не прагнемо зробити їх геніальними. Наша мета — забезпечити повноцінний, різнобічний розвиток, який стане міцним фундаментом для подальшого навчання у школі, надасть упевненості в собі, а також призведе до формування власних інтересів та покликань.

Ми використовуємо унікальну комплексну систему всебічного розвитку дитини, яка допоможе розкрити таланти кожного юного обдарування. У ній ми чергуємо розумову, фізичну і творчу активність. Ми виконуємо вправи чітко відповідно до психофізіологічних особливостей кожного віку. І, звичайно ж, важлива частина наших занять – навчити дітей спілкуватися один з одним, виховати толерантність у взаємодії з іншими. Це полегшить їм адаптацію в будь-якому колективі, зменшить стрес і врешті-решт надасть їм більше душевної гармоніі.

На комплексних розвивальних заняттях в клубі для дітей та їх батьків «Супер7я» педагоги використовують різноманітні сучасні матеріали і методики раннього розвитку. Комбінація кращих міжнародних практик, а також наш підхід – навчання у грі, досвідчені викладачі, затишна комфортна обстановка – все це робить процес навчання легким та цікавим.

Методика М. Зайцева

Це методика раннього навчання читанню. В основі лежить читання по складах. За цією методикою навчалися здавна, в часи Льва Толстого вона вважалася традиційною, і він поклав її в основу навчання читання за своєю абеткою. Кубики Зайцева складаються з значного набору кубиків зі складами. Завдяки виконанню різних вправ з ними малюк вчиться читати, а також шукати, озвучувати та класикувати літери та склади. Використовується на заняттях для дітей від 1 року.

Методика М. Монтессорі

Методика Марії Монтессорі є однією з найбільш розповсюджених методик раннього розвитку дітей до 6 років. Сенс цієї методики полягає у створенні спеціальної середовища, де дитина могла б всебічно пізнавати світ. У центрах Монтессорі зазвичай є кілька зон, наприклад, зона космосу, зона вправ для повсякденного життя, математична зона, зона з дрібними предметами тощо. У даній методиці вкрай важливо те, що дитина займає активну позицію. Вона сама все пізнає і має право грати з тим чи іншим предметом так, як хочеться їй самій. Дорослий тут тільки помічник, який може підказати, як правильно, але не повинен нав’язувати свою позицію. Використовується на заняттях для діток від 9 місяців.

Методика Дж. Кюїзенера

Це методика бельгійського педагога, що покликана розвинути у дітей математичні здібності. Орієнтована на дітей від 2 до 10 років. У наборі є палички різної довжини і різних кольорів. Кожній цифрі відповідають палички певної довжини і певного кольору. Різні ігрові завдання дають малюкам перших математичні уявлення, вчать, що таке більше-менше тощо. Найцікавіше – під час гри у діток відбувається усвідомлення величини, обсягу і відповідність числа кількості. Використовується на заняттях від 2 років.

Методика Д`єнеша

Ця методика походить з Угорщини. Набір складається з блоків різних кольорів, форм і розмірів. Безліч ігрових завдань на розвиток логічних і математичних здібностей, конструювання, гра-кроковка та гра з ознаками – блоки Д`єнеша стають нам у нагоді як універсальний посібник і використовуються на заняттях з дітками від 2 років.

Методика Б.П і О.О. Нікітіних

Родина Нікітіних виховала сімох дітей і розробила в процесі їх виховання свій унікальний погляд на всю систему виховання та розвитку малюків. Найголовнішими положеннями їх підходу є: дати дітям максимальний простір для розвитку, не обмежувати їх з самого народження пелюшками, закутування, вигаданими віковими обмеженнями їх здібностей, а дозволити їм робити те, на що здатний їх організм і що їм цікаво самим, дати їм можливість якомога більше мислити самостійно. Також вони створили цілу низку розвиваючих ігор та посібників, серед яких є і наші найулюбленіші – складання візерунків, унікуб, додай квадрат, дроби, рамки – які ми із задоволенням використовуємо на заняттях як з найменшими дітками від 2 років, так і з старшими дошкільнятками 5-6 років.

Методика Желєзнових

Дана методика була створена батьком і донькою Желєзновими і спрямована на розвиток музичних здібностей дитини з самого народження. У процесі наших занять активно використовуються музичні записи, як класичні, так і сучасні, ігри, танці, жести. Через кілька занять в “Супер7ї” ваш малюк буде з задоволенням наспівувати улюблені пісеньки і показувати вам різноманітні вправи по акомпанемент Желєзнових.

Методика Г. Домана

Глен Доман – американський нейрофізіолог, який розробив цілу концепцію адаптації дітей з обмеженими можливостями до життя у світі. Надалі його методика трансформувалася і для здорових дітей, подарувавши світові безліч обдарованих людей, а також кілька нобелівських лауреатів. Суть методу полягає в демонстрації карток дитині. Тематика карток може бути будь-якою: птахи, правителі, міста світу, композитори, елементарна математика, частини тіла, побутові предмети, і так до нескінченності. За допомогою карток Домана ми активно розширюємо словниковий запас малюків, активізуємо праву півкулю і тренуємо візуальну пам’ять. Використовуємо на заняттях з дітками від 1 року.